Eid Mubarak.

Hei alle sammen!

Idag feiret vi eid. Vi hadde det veldig gøy.

Eid mubarik til alle muslimer =D

Men jeg savnet vårt hjemland velig mye. Hele familien var med og feiret, men selvom savnet jeg Pakistan.

Noen muslimer feiret eid idag, mens andre skal feire imorgen. Jeg håper alle har fått en god eid!

Jeg savnet klassen min veldig mye.
Jeg tenkte på MM. Jeg tenkte hvordan hun hadde det hele dagen uten meg på turen til biblioteket. Jeg ble veldig trist siden vi ikke var sammen siste dag på kurset. Jeg skal alltid blogge hvis jeg savner O eller klassen..

God helg til hele klassen!  =)

R

Comments

  1. Hei R! Jeg savnet deg mye. Det var kaldt og savnet jeg varme klem fra du, O ogsa
    JM :} Jeg håper din ferie var god også du hadde velsmakende mat! MM

    ReplyDelete

Post a Comment

Mest Populær

Norskprøve 2, 3 muntlig og skriftlig spørsmål

Norskprøve 3

Svar for norske sporsmåler i muntlig eksamen.