Hei! ♥

Hei alle sammen!

I dag vil jeg si at jeg og dattera mi var hos legen. Når vi ble ferdige skulle vi betale. Så så vi en betalemaskin på Torshov Helsesenter. Og der skulle man skrive inn fødselsnummeret sitt, så kommer det opp hvor mye du skal betale. Og om dere skal betale cash eller kontant. Så skal dere trykke på den knappen dere skal bruke. Jeg likte det veldig godt!
Etterpå sa legen at vi ikke får resept der, men på hvilken som helst apotek. Man skal bare fortelle fødselsnummeret sitt og man kan få sin resept. Jeg ble veldig glad, og jeg tenkte at Norge fornyer seg veldig ligger foran alle land.

Jeg kommer til å savne klassen vår veldig veldig mye, siden det er siste dag imorgen. Spesielt læreren min.. :(

I ♥ Norge!

R

Comments

  1. Jeg er veldig glad at du skrevet en artikkel. Jeg tror alle må skrive. Det er en blog for noen som trenger å lære norsk.

    ReplyDelete
  2. Fine R, så flott skrevet! :) Takk for i dag. Ikke glem å hilse og å gi H en klem fra meg.

    Men Sverige har hatt elektronisk resept i mange år. De ligger foran Norge. Haha :)

    /O

    ReplyDelete
  3. Jeg ønsker god bedring til dattera di. Også er det godt å vite om eletronisk resept.

    ReplyDelete
  4. Tusen takk for kommentarene ♥

    ReplyDelete
  5. Tusen takk for kommentarene ♥

    ReplyDelete

Post a Comment

Mest Populær

Norskprøve 2, 3 muntlig og skriftlig spørsmål

Norskprøve 3

Svar for norske sporsmåler i muntlig eksamen.