Min første Dag i Norge

Det var høst når jeg kom første gang i Norge. Alle bladene var røde eller gule og veldig pene, jeg trodde de var blomster og var veldig begeistret, men det var veldig kaldt også. Vi hadde leid en liten leilighet motsatt av Vigelandsparken og jeg dro på en liten tur. Det var fugler i den lille dammen og en person spilt norsk musikk, jeg følt veldig glad og glemte mitt hjemmeland.

En person som reiste med meg til Norge hadde fortalt meg at Oslo var den vakreste byen i verden, han fortalte meg at han hadde reist til mange land. Jeg har ikke reist i mange land, men jeg tror han var korrekt.

Hilsen

Comments

  1. Ble veldig glad for å høre det. Du er veldig åpen og deler mye med andre, det liker jeg ved deg :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Mest Populær

Norskprøve 2, 3 muntlig og skriftlig spørsmål

Norskprøve 3

Svar for norske sporsmåler i muntlig eksamen.