Om Vegetarisme

Disse er min personal meninger. Jeg kunne bli galt og krangler jeg ikke med noen.

Jeg tror alle liv er like. Enten det er mennesker eller dyr. Ingen liv er mer viktig enn det andre. Vi alle er viktig eller uviktig.

Dette er gjelder for planter også, men tror jeg at de føle ikke vondt fordi de har ikke nervessystemet og hjernen. Akkurat som føle vi  ikke vondt når vi kutte våre hår eller negler.

Denne filosofi er 5000 år gammel eller kansje mer og vitenskapen har gjort mye fremgang siden da men ennå vi vet ikke mer om liv enn det. Ingen blod, ingen vondt.

Skrive din mening.

Takk!

Comments

  1. Jeg hadde blitt vegetarianer hvis jeg ikke var så lat. Jeg liker teorien, men synes det er vanskelig i praksis.

    /O

    ReplyDelete

Post a Comment

Mest Populær

Norskprøve 2, 3 muntlig og skriftlig spørsmål

Norskprøve 3

Svar for norske sporsmåler i muntlig eksamen.