Norsk A1 - Vanlige Norske Setninger / Common Norwegian Phrases (Part 2)

Jeg er enig med deg.

    -I agree with you.

Jeg er helt uenig med deg.

   - I totally disagree with you.

Er du sliten?

    -Are you tired?

Hvilken av disse jakkene er din?

    -Which of these jackets is yours?

Jeg vet ikke.

    -I do not know.

Hva skjer?

    -What's up?

Kan du hjelpe meg?

    -Can you help me?

Takk for hjelpen.

    -Thanks for the help

Hva betyr det?

    -What does that mean?

Forstår du?

    -Do you understand?

jeg forstår ikke

    -I do not understand.

Kan du gjenta?

    -Can you repeat?

Hva sa du?

    -What did you say?

Kan jeg få en til?

    -May I have another one.

Vent litt.

    -Wait a little.

Et øyeblikk.

    -A moment.

Comments

Mest Populær

Norskprøve 2, 3 muntlig og skriftlig spørsmål

Norskprøve 3

Svar for norske sporsmåler i muntlig eksamen.