Norske setninger med verb - 1




Jeg liker ikke å være ute da det er kaldt. I dag det var ikke kaldt så Jeg har vært ut hele tida.


Jeg liker å bli med venninnene mine for å snakke norsk. Men da blir det vanskelig å uttrykke meg selv. Derfor ble vi med vår norsk lærer for en time på et bibliotek. Jeg har blitt der mange ganger for norsk språk praksis.


Jeg prøver å ha et sunt liv. Jeg har aldri spist kjøtt eller kylling. Men jeg hadde et stort hjerteproblem for noen år siden. Jeg har hatt mange helseproblemer fra den tiden.


Jeg ønsker å få B2 nivå på norsk eksamen denne gangen. Alle deltaker får noen nivå mellom A1 og B1. kollegaen min fikk A2 nivå i fjor. Jeg har allerede fått A2 nivå før ham.

Comments

Mest Populær

Norskprøve 2, 3 muntlig og skriftlig spørsmål

Norskprøve 3

Svar for norske sporsmåler i muntlig eksamen.