Leende Buddha

Der er en morsom historie om Buddha som jeg vet. Jeg vet ikke hvis det er real eller bare et myte. Jeg kan sjekke på google men jeg liker den historie mye så jeg vil bare skrive den.

Buddha var en veldig fredelig mann, han altid underviste alle om hvordan kan vi har fred inne oss, hvordan kan vi takler stress i våre liv. Hovrfor har vi mange problemer og hva er løsning for dem. Hans Filosofi var veldig komplisert men veldig sterk.

Han altid sa at han er bare en lærer eller veileder ikke gud. Han trodde ikke at der er en gud i himmel som har absolut makt over oss og bestemmer alle. Han også sa at dette er hans personal opinion og det er ingen problem dersom vi er uenig med ham.

Uansett av hans filosofi og fred han sjelden lo. Han altid smilte men aldri lo.

Det var en mann som var veldig tykk med stor magen. Han altid lo på Buddha, Han sa at Buddhas filosofi var veldig dyp og fredelig og sterk men han hadde en lettere løsning for alle problemer i liv.

Bare le hver dag en gang. Så han fått dette navn - Leende Buddha.

Mange boliger ha statuer av Leende Buddha med stor magen. Folk tenke at han bringer lykke til oss.

Jeg liker begge to av dem og jeg tenke at denne verden trenger begge av dem.

Mange personer i India møt hver morgen and le så mye som mulig. De satte hendene i luften og le høyt. Dette kaller de latter klubb. Du kan prøve den løsning, bare le høyt en gang uten årsak, du skal liker det mye.

Vi hadde en slik klubb ved siden av mitt hus. Det var ikke morsomt for meg fordi jeg likte ikke når mange personer le ut høyt hver morgen kl 6 eller før og bråkte mye. Jeg trengte å sove litt lengre.

Comments

Mest Populær

Norskprøve 2, 3 muntlig og skriftlig spørsmål

Norskprøve 3

Svar for norske sporsmåler i muntlig eksamen.