Norsk A1 - På jobb.

Norsk

Jeg skal på jobb fra i dag!

Men hvordan går jeg på jobb?

Skal jeg ta buss eller t-bane eller trikk eller drosje?

Drosje? det er for dyrt!

Trikk går ikke til arbeidsplassen min.

Jeg kan ta t-banen eller bussen.

Ja, jeg skal gjøre det. Jeg skal ta buss.

Jeg håper alt går bra på arbeidsplassen min i dag.

Jeg drar på jobb! Ha det!


Engelsk

I'm going to work from today!

But how do I go to work?

Should I take a bus or subway or tram or taxi?

Taxi? it is too expensive!

Trams do not go to my workplace.

I can take the subway or the bus.

Yes I will do it. I'm going to take the bus.

I hope everything goes well in my workplace today.

I'm going to work! Good bye!

Comments

Mest Populær

Norskprøve 2, 3 muntlig og skriftlig spørsmål

Norskprøve 3

Svar for norske sporsmåler i muntlig eksamen.