Cricket

Hei alle sammen!

Cricket er et populært spill over hele verden. Jeg har lyst at jenter også burde spille cricket over hele verden. Jenter burde også ha et team. Sånn at når noen menn spiller cricket, og de har blitt gamle, kan de også spille cricket etter fedrene sine.

Sånn at når gutter kommer i sånn semi-finale, kan jentenes lag også komme i sem-finaler og sånt. Det skulle ha vært veldig kult og rettferdig.

MM hvordan går det? Har du det bra? Du er nesten aldri på skype. Logg på noen ganger :)

Det regner og jeg liker det veldig mye :D

God helg! <3


Hadet! R

Comments

  1. jeg er litt uenig med deg :). Cricket er ikke populær i hele verden. Bare få land og jenter har mange vakrer sport, eks er tennis, gymnastikk, badminton o.s.v.
    Kansje jeg liker ikke cricket så mye derfor synes jeg sånn. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Mest Populær

Norskprøve 2, 3 muntlig og skriftlig spørsmål

Norskprøve 3

Svar for norske sporsmåler i muntlig eksamen.