Muntlig prøve

Hei!

Jeg har tatt muntlig prøve også, og det gikk veldig bra. Det var ikke vanskelig.

Jeg har begynt på nytt kurs. Jeg trives vedig mye der, og jeg har fått mange nye venner. Jeg og F har fått samme kurs, så jeg har min gamle venn. Det er 2 lærere, og de er veldig snille også.

O/ kledde genseren veldig mye. Du ser veldig fin ut i den! Du ser 10 år yngre ut ;)
Jeg kunne ikke kjenne deg igjen, du så ut som en modell! Ja, jeg så at veggen på kjøkkenet ditt matchet med genseren. Veldig fin bilde! Tusen takk for at du sendte bildet.

Jeg vil hilse alle vennene mine.

Hadet bra! R

Comments

  1. Så flink du er! :) Jeg sender hjertlige gratulasjoner til deg.

    ReplyDelete

Post a Comment

Mest Populær

Norskprøve 2, 3 muntlig og skriftlig spørsmål

Norskprøve 3

Svar for norske sporsmåler i muntlig eksamen.