Jeg hadde en God helg

På fredag jeg lagde spaghetti og vi så en god Bollywood film. På lørdag jeg kjøpte en nye skjorte for meg selv.

I dag var vi på en tempel å feire Diwali, det var så bra. Jeg brukte klær som jeg hadde bringet fra mitt hjemland. Jeg føles ikke kaldt. Mange barn handlet i et skuespill som viser mytologiske historier av India. Barna snakket vanskelig språk av gammel dager og noen ganger de glemte litt, det var veldig morsomt. Barna hadde jobbet så hardt og Det var så pen.

Etterpå ba vi og satt på gulvet og spiste mat. Det er vanskelig å spise sånn. Mat var velsmakende. Alle spiste raskt fordi det var sent og alle løp hjem. Vi var der fra kl 12.30 til kl 18 i kvelden og ingen visste hvordan tiden fløy forbi.

I morgen vil jeg begynne med mitt nye kurs. Jeg håper det går bra for meg og jeg vil bli ikke trott fordi det er vinteren nå.

Jeg likte i dag så mye, jeg håper der er mange dager sånn. Jeg er veldig fornøyd og takker gud.

Med Hilsen

Comments

  1. Jeg ønsker deg lykke til kurset og mange slike fine dager til tross av vinteren! :)

    ReplyDelete
  2. Jeg beklager at skrevet ikke svar til deg.Lykke til for fremtiden. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Mest Populær

Norskprøve 2, 3 muntlig og skriftlig spørsmål

Norskprøve 3

Svar for norske sporsmåler i muntlig eksamen.